środa, 22 sierpnia 2012

Mieszkanie z widokiem na przyszłość

Zmiany, zmiany, zmiany. Mam tylko chwilkę bo Jasiek wkrótce się obudzi więc spieszę z nowościami.  Od czterech dni mieszkamy już w naszym starym nowym mieszkaniu. Hurra. Starym bo budynek, w którym mieszkanie się znajduje ma prawie 60 lat, a nowem, bo wszystko (poza belkami) budowaliśmy od początku. Remont trwał półtorej roku i był to czas wielu radości, zwątpień, zapału i zniechęcenia. Oto kilka zdjęć robionych na gorąco zanim podłogę zalegać zaczęły książki, pudła, meble, rzeczy potrzebne i zwykłe śmieci, tumany kurzu i latające szmaty. Oto nasza krwawica, nasz pot, nasza krew i nasze łzy ;)  

salon z widokiem na drzwi do pokju Jaśka i naszej sypialni

kawałek kuchni z salonem


kuchnia, salon, sypialnia, balkon
sypialnia

salon

belki w salonie

tutaj kiedyś będzie kuchnia (w tle garderoba)

łazienka
 
To co za oknem też jest ważne... 

na północy

na południu

na wschodzie (mój ulubiony)

W łazience brakuje umywalki i lustra, w salonie i kuchni niesie się echo, żadne z naszych pomieszczeń nie jest jeszcze kompletne, ale jesteśmy tutaj szczęśliwi. Jasiek pokonuje kolejne rekordy prędkości, turla się po pustych pokojach, biega od okna do okna i śmieje sie jak szalony. Wczoraj rozłożyłam maszynę i uszyłam sakwę "owocową"- maliny z jeżynami. 





i jeszcze taki patriotyczny BigBag sprzed kilku dni... 





A.

16 komentarzy:

  1. Ach... piękne i wygląda na przestronne

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, przepieknie! mocno mocno zazdroszcze! ta przestrzen przydalaby mi sie jak nic! poki co mam przeciwienstwo przestrzeni....haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest gdzie biegać i teraz widzę, ża zapomniałam o pokoju Jaśka. Mieszkanie ma ponad 70 m2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to sie robi,żeby takie mieć? ja też chce!!

      Usuń
  4. Gratuluję przeprowadzki. 1,5roku? To szmat czasu, tym bardziej podziwiam zapał i wytrwałość :) Było warto. Torebki zaś świetne :))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że strasznie długo to wszystko trwało ale warto było- nie jesteźmy obciążeni kredytem, a koszt wyremontowania takiego mieszkania był naprawdę ogromny. Wcześniej była tam goła cegła, nie było podłogi, wody, prądu, gazu, ogrzewania, dom nie był ocieplony od zewnątrz. Stan gorszy niż surowy :)

      Usuń
  5. Ania no pięknie jest! jasność i przestrzeń! czyli to co lubię najbardziej:) nie mogę się doczekać kiedy Was odwiedzimy! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie... Te belki są najpiękniejsze na świecie :)Będziesz nas informować jak aranżujesz wnętrza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również belki są najpiękniejsze, dlatego ściany są białe i wszystko w tym miejscu będzie tłem dla nich, o czy będę informować w kolejnych wpisach. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jest biało - jest pięknie. Marzy mi się swój domek.
    Życzę sprawiającego dużo radości planowania i projektowania wnętrz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń