wtorek, 24 marca 2015

Torba idealna

No i jestem. Wracam z krótkim wpisem i nową torbą. Wpis krótki, bo wiadomo... dzieciaki, a nowa torba chociaż nie ma imienia, to w mojej nieskromnej ocenie jest idealna. Jeśli można mówić o bólu tworzenia przy projektowaniu toreb, to proces powstawania tej był prawdziwą męką. Torbę szyłam dla mojej przyjaciółki i chciałam aby łączyła w sobie wszystko co najlepsze, aby była duża, wygodna, ładna, funkcjonalna i mogła służyć jej przez lata, przy tym wszystkim powinna być też naturalna i uniwersalna. Było ciężko. Zatem nowa torba łączy w sobie wygodę BigBag'a (luźny krój), elegancję Wave'a (zamek na zewnątrz), funkcjonalność Dyni (można nosić na dwa sposoby) i wyrazistość Holmes'a (skórzane dodatki). 
Torba jest już gotowa prawie od miesiąca i już dawno powinna zostać wysłana, przez cały ten czas łudziłam się, że uda mi się jej zrobić przyzwoite zdjęcia, niestety z dzieckiem w chuście i ostrym wiosennym światłem udało zrobić się tylko tyle. 



Zdjęcia nawet w połowie nie oddają tego jaka jest naprawdę :) 

W tak zwanym między czasie uszyłam jeszcze takiego Holmes'a:


Tym czekoladowym akcentem żegnam się z Wami :) 
Ania

17 komentarzy:

  1. obie sa absolutnie idealne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne sa!, a ile za torbe idealn i jakie wymiary ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mne sie marzy cały czas dynia ;)

      Usuń
    2. dynia? No way!
      Jeśli chodzi o wymiary, to idealnie byłoby 90/60/90 ale w świecie toreb musi wystarczyć 53/45/10 :)

      Usuń
    3. :)) dzięki
      podaj jeszcze cenę ;)
      te pierwsze wymiary to Twoje ;)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ta duża torba, świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Też mam na nią ochotę ale ta już odeszła w siną dal...

      Usuń
  4. Idealna, tez bym chciała umieć uszyć tak idealną torbę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest aż takie trudne, wystarczy trochę pogłówkować i zniszczyć kilka metrów materiałów ;)

      Usuń
  5. Rewelacja! Wspaniałe - obie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne! Bardzo w moim guście!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądanie Twoich toreb jest ucztą dla moich oczu. Uwielbiam tą perfekcję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne ale ta jasna to dla mnie kwintesencja wiosny! Uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń