wtorek, 19 marca 2013

Bowie co się zowie

Od dobrych kilku tygodni wszystkie radiostacje, magazyny i programy telewizyjne trąbią o nowej płycie Davida Bowiego, w londyńskim Victoria & Albert Museum można zobaczyć retrospektywną wystawę poświęconą artyście, a on sam nie przestaje zaskakiwać. Nie będzie dla Was nowością, że muzyka jest dla mnie niekończącym się źródłem inspiracji, a jeśli ta muzyka idzie w parze z modą, to zupełnie wymiękam. David Bowie, blond chudzielec z niepokojąco niebieskimi oczami inspiruje świat mody już od czterdziestu lat, wystarczy tutaj wspomnieć jego kostiumy sceniczne wykonane przez Kansaia Yamamoto. Uwielbiam sposób w jaki łączy ze sobą pozornie nie pasujące do siebie materiały, kolorowe printy, zwariowane marynarki i eleganckie smokingi. Mistrz w każdym calu.

po prawej wspomniany kostium zaprojektowany przez Yamamoto w 1973r.

Bowie współpracował również z Alexandrem McQueen'em, płaszcz w środku jest tego efektem (okładka płyty Earthling z 1997 r.) 

Zdjęcia: www.vam.ac.uk; http://www.tasteinmen.com

Obok takich kostiumów nie można przejść obojętnie. Postać Bowiego sama w sobie jest dziełem sztuki, a połączona z jego muzyką to prawdziwy ewenement. Majstersztyk!  

Mnie również zainspirował i zaprojektowałam nową torebkę, którą nazwałam właśnie Bowie. Torebkę uszyłam z zamszu syntetycznego połączonego ze skórą naturalną, podszewka jest bawełniana z kieszonką zasuwaną na zamek. Do torebki dołączyłam łańcuszek, ale ze względu na swą "rogatą" kubaturę świetnie się sprawdza w roli kopertówki (idealnie leży w dłoni). Ciekawa jestem Waszych opini na jej temat. 


Torebka jest bardzo wygodna i jak widać nie taka mała.... 



Na koniec chciałam Was poinformować, że wczoraj rozpoczęło się głosowanie na szyciowy blog roku 2012, Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie oddać swój głos na szyjnię. Głosować można do 26 marca. Dla głosujących organizatorzy przygotowali atrakcyjne nagrody (min. trzy maszyny do szycia Łucznik). Dziękuję wszystkim, którzy już na mnie zagłosowali. Jesteście kochani :*


Pozdrawiam
Ania


6 komentarzy:

  1. Przepiękna!!!!!Ania ze Szkocji

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany oczywiście, a torebka... zatkało mnie jak zobaczyłam dno :D
    Jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że się podoba. Coś czuję, że to będzie moja ulubiona torebka na wiosnę :)

      Usuń
    2. Bardzo ładna.
      Jak szyjesz skórę? Na zwykłej maszynie? Igła Ci nie trzaska?

      ola

      Usuń
  3. Piękna torebka, bardzo oryginalny kształt- strzał w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń